שאלות נפוצות
שאלות נפוצות
הזמנה
ש . מה אם הייתי מקליד את כתובת הדוא"ל הלא נכונה?
ת. אנא צור איתנו קשר כדי שנוכל לשנות את כתובת הדוא"ל שלך. אנו יכולים לשנות את כתובת הדוא"ל, השם והכתובת שלך אך איננו יכולים לשנות את הזמנתך.
ש . האם יש שערי חליפין?
א . כל העסקאות שלנו מבוססות על דולר ארה"ב. אם כרטיס האשראי שלך מבוסס על מטבע אחר, סכום ההזמנה שלך יחושב בהתאם לשער החליפין היומי של התאריך בו מנפיק כרטיס האשראי שלך את העסקה.
ש . אילו אמצעי תשלום אתה מקבל?
א . אנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי העיקריים (VISA, Mastercard , AMEX ) ותשלומי PayPal. אנו לא מקבלים צ'קים אישיים, פקודות כסף, העברות בנקאיות ישירות, תשלומים בכרטיס חיוב או במזומן בעת משלוח.
ש . עד כמה ההזמנה המקוונת שלי מאובטחת?
א . ברכישה מקוונת באמצעות כרטיס האשראי שלך, כל המידע שלך מוכנס לדף אינטרנט מאובטח SSL. המידע שלך מוצפן SSL ונשלח ישירות לרשת ספק האשראי שלנו, שם מאושרים ואושרים הכרטיס והעסקה שלך. פרטי כרטיס האשראי שלך לא נשמרים בשרתים שלנו.
ש . כיצד אוכל לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?
א . אנו שומרים לעצמנו את הזכות בכל עת לאחר קבלת ההזמנה לקבל או לדחות את ההזמנה, או כל חלק ממנה, על פי שיקול דעתנו הבלעדי, גם לאחר שהלקוח מקבל אישור הזמנה או לאחר אישור כרטיס האשראי. אם כרטיס האשראי כבר אושר לרכישה וההזמנה בוטלה, ננפיק זיכוי לשיטת התשלום המקורית. כל ביטול שנעשה לאחר ביצוע ההזמנה יחויב בדמי ביטול בסך 0.50 דולר ארה"ב ללא קשר למועד ביצוע ההזמנה (גם אם רק שנייה לאחר מכן) מאחר ומעבד הסוחר / כרטיס האשראי גובה מאתנו עמלה. לביטולים. לידיעתך, לא ניתן לבטל הזמנות שכבר ארזו או נשלחו.
ש . כיצד אוכל להגדיר את כתובת המשלוח שלי?
ת. מכיוון שהאתר והשירות שלנו מבוססים על אנגלית, כל המידע שהקלדת נדרש להיות שיטת קלט באנגלית, כולל פיסוק. אם אותיות מסוימות בכתובתך מכילות אותיות שאינן אנגליות, מומלץ להשתמש באותיות דומות במקום זאת. לדוגמה, אתה יכול לשנות את האות "?" ל- "c".
ש . האם אוכל לשנות את כתובת המשלוח שלי לאחר ביצוע ההזמנה?
א . לידיעתך, לא ניתן לשנות את כתובת המשלוח שלך לאחר עיבוד ההזמנה או משלוחה. אנא עדכן את כתובת המשלוח שלך לכתובת המגורים שלך במקום כתובת החופשה שלך מכיוון שאיננו יודעים כמה זמן מחלקת המכס של היעד תחזיק את החבילה.
ש . מתי ההזמנה שלי תגיע?
QA . זמן המסירה מבוסס על אפשרות המשלוח שבחרת. לאחר שליחת ההזמנה, אנו נשלח את פרטי המעקב שלך למחרת, מכיוון שמידע המעקב בדרך כלל הופך זמין 24 שעות לאחר ששלחנו את ההזמנה. אנחנו לא אחראים לעיכובים שנגרמו על ידי מחלקת המכס במדינתך.
ש . כיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?
א . אנו נשלח את פרטי המעקב שלך בדוא"ל ברגע שההזמנה שלך נשלחה. בדרך כלל תקבל את מספר המעקב יום אחד לאחר ששלחנו את הזמנתך. אתה יכול לעקוב אחר ההזמנה שלך כאן .
ש . האם אוכל להשתמש במספר קודי הנחה בהזמנה אחת?
א . לא ניתן להשתמש בקודי מבצע והנחה בשילוב עם מבצעים והנחות אחרים אלא אם כן צוין אחרת.
ש . מה עלי לעשות אם יש לי פריטים חסרים בהזמנה שלי?
א . אם משהו עדיין חסר, אנא פנה אלינו מייד.
משלוח ומנהגים
ש . מתי ההזמנה שלי תעבור?
א . כל ההזמנות מטופלות ונשלחות מהמחסן שלנו בסין. אנא עשה זמן נוסף לעיבוד ההזמנה שלך במהלך חגים ועונות מכירה. אנו מעבדים הזמנות בין שני לשישי. ההזמנות יעובדו תוך 2-3 ימי עסקים מיום ההזמנה וישלחו למחרת לאחר יום העיבוד. שימו לב שאיננו שולחים בסופי שבוע. אנא פנה אלינו אם לא תקבל אישור מעקב לאחר 5 ימי עסקים מיום השלמת התשלום.
ש . כיצד תישלח ההזמנה שלי?
א . לשיטות משלוח אנא קרא כאן
ש . האם יחויב במכס ובמיסים?
א . המחירים המוצגים באתר שלנו הם פטורים ממס בדולרים אמריקאים, מה שאומר שאתה עלול להיות מחויב בתשלום עבור מכסים ומסים לאחר שתקבל את ההזמנה שלך. מסי יבוא, חובות ודמי מכס נלווים עשויים להיות מחויבים לאחר שההזמנה שלך מגיעה ליעדה הסופי, אשר נקבעים על ידי משרד המכס המקומי שלך. תשלום חיובים ומסים אלה באחריותך ולא יכוסה על ידינו. אנחנו לא אחראים לעיכובים שנגרמו על ידי מחלקת המכס במדינתך. לקבלת פרטים נוספים על חיובים, אנא פנה למשרד המכס המקומי שלך.
ש . האם ההזמנה שלי זכאית למשלוח חינם?
א . ניתן להחיל משלוח חינם בהזמנות העומדות בסכום המינימלי הנדרש, למעט מוצרים מוזלים, מכירה ומוצרים גדולים / משקל עודף. ההזמנה שלך תישלח באמצעות משלוח חסכוני.
החזרות
ש . איך מחזירים פריט?
א . אם אינך מרוצה מהרכישה וברצונך להחזיר פריט, אנא פנה אלינו תוך 20 יום מרגע קבלת ההזמנה שלך. אנא ספק את מספר ההזמנה שלך וכן את הסיבה להחזרתך. צוות שירות הלקוחות שלנו יבדוק את בקשת ההחזרה וישלח הוראות נוספות אם ההחזרה תאושר. לרשימת פריטי מכירה סופית, עיין במדיניות ההחזר שלנו. כל ההחזרות חייבות להיות במצב מקורי עם אריזות שלמות.
ש . האם המשלוח יהיה מכוסה להחזרותי?
א . כל דמי המשלוח חזרה ועמלות שונות אחרות הינם באחריות הלקוח.
ש . מה אם הפריט / ים שקיבלתי פגומים / שגויים / פגומים?
א . אנא פנה אלינו תוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה שלך אם קיבלת סחורה שגויה, חסרה ו / או פגומה. נא לכלול את מספר ההזמנה שלך, תצלומי הפריט / ים ואת כל ההפניות הקשורות עם קבלת החבילה שלך. אנו נעשה כמיטב יכולתנו לפתור את תיקכם בהקדם האפשרי.
ש . כמה זמן תהליך ההחזרות הוא?
א . עיבוד ההחזרות עשוי לארוך עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההחזר. אנו נשלח אליך אימייל לאישור לאחר עיבוד החזרתך.
ש . מתי אקבל את ההחזר שלי?
א . כל ההחזרים יזוכו לצורת התשלום המקורית שלך. אם שילמת בכרטיס אשראי או חיוב, ההחזרים יישלחו לבנק המנפיק את הכרטיס תוך 7-10 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט שהוחזר או בקשת הביטול. אנא צרו קשר עם הבנק המנפיק את הכרטיס בשאלות מתי יזוכה האשראי לחשבונכם. אם טרם קיבלת זיכוי להחזרך, הנה מה לעשות: פנה לבנק / חברת כרטיסי האשראי. ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר יפורסם בחשבונך.